Designer.

Jag har varit lite dålig på att göra designer den senaste tiden. :(
Det ber jag om ursäkt för, men har mina orsaker.

Men nu har jag bestämt mig att även jag kommer att sluta göra gratis designer. Men de som har mailat mig fram till idag får sina gratis, men hädan efter kommer jag bara ta betalt. Det för att jag känner att de kommer alldeles för många gratis och jag har inte tid eller insperation. :(

Hoppas ni har förstående för det.
Så ni som vill ha en design, men emot betalning hänvisas hit.



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Micha

Det är rätt att du tar betalt. Det är trots allt väldigt kämpigt med designgörat. Och ska man göra åt flera skulle kräver det ju sin tid. Jag tycker du gör helt rätt!

2008-09-27 @ 16:22:31 | http://eyeofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback