Fredag, 26 september.

Hej Bloggen!
Sitter just nu i soffan och tittar på "Evan den allsmäktige" och innan dess tittade vi på "Mirrors". USCH, säger jag bara. Ska man se den filmen måste man ha sällskap. Fyfan vad läskig alltså, vet inte hur många ggr jag hoppade högt i soffan, hahaha. :D:D

Annars så mår jag bra och lever livet. ;) Var över till moster imorse, eller tog halv 11 bussen upp för att hjälpa henne med sitt CV. Sen så tog jag & älsklingen halv 1 bussen in till Globen för att Johan skulle skriva på ett jobbkontrakt och därefter mötte vi upp syrran på Coop Konsum i slussen för att handla lite gott och läsk + ingredienser till maten. Sen åkte vi hem. Recension på "Mirrors" kommer insom sin tid. =)

Mamma, pappa & brorsan är i Gävle på innebandycup och kommer inte hem fören på söndag. Så imorn ska jag, Johan och syrran kanske på bio men vi har inte riktigt bestämt oss ännu.

Hoppas ni haft en bra fredag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sofia

jag har sträckt min ben, pga att jag hoppade till. Tur att vi inte kollade på den på bio;)?!

2008-09-26 @ 21:31:56 | http://ffiaw.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Nilla

Japp, nu är vi i Gävle :)

Klockan är 21.33 o vi ska ta oss

till hallen för att se kvällens

match som börjar 22.00.

Hoppas på vinst för Ingarös P-93.

Kramiz.

2008-09-26 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback