Fredag, 5 septmeber.

God eftermiddag!
Sovit dåligt inatt, legat och vridit på mig hela natten men somnade tillslut efter ett par timmar. Älsklingen hade också tydligen svårt att sova. :(

Annars så vaknade jag vid halv 9 när Johan gick ner till planen för att ha idrottslektion med sin förra lärares nya klass. Gick tydligen bra, de var 50 st där. Men bara 12 kvar på slutet. Inte så många som tyckte det var kul, men men. Iallafall så somnade jag om när Johan gick då vid halv 9 och vaknade sen igen strax efter halv 1. Och vid 13-tiden kom älsklingen hem igen, med 2 coca-cola flaskor som försök till att jag skulle stanna tills imorn. + att jag övertalade honom att ge mig frukost på sängen. ;) Så jag åker hem imorn istället, eftersom han ska iväg till Karlstad på söndag och spela match.

Annars så blir det inte så mycket gjort idag, planera middag eftersom Kurt (johans pappa) och Monica (johans styvmamma) jobbar kväll. Vi funderar på stuvade makaroner och stekt falukorv. :D + så ska vi titta på "IRONMAN" ikväll. =)

Hoppas ni får en bra dag
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback