Home and then gone.

Då har älsklingen gått till träningen, han var hemma i ca 1 timme, knappt det. Jag förstår inte hur han orkar träna, iofs borde jag göra det då jag har spelat innebandy i ca.10 år. Och då gick på varendra träning. Men det var innan jag hade pojkvän och allt.

Men på senaste tiden måste jag faktiskt erkänna att jag har saknat innebandyn. Det är ändå en del av mitt liv trotts allt. Och jag hoppas innerligen att jag hittar ett lag jag trivs i och kan börja spela igen, men det blir ju inte fören efter operationen som kommer bli någon gång i höst. Dock ser det inte så ljust ut med den eftersom jag inte har hört någonting om det.

Nä, nu ska jag fundera på om jag ska upp till ICA (förtjänar iaf lite gottis ikväll, eftersom vi firar 17 månader tillsammans idag) trotts att jag är hur trött som helst samtidigt som jag spelar The Sims 2 tills maten är klar. En sak är klar, sover man mellan 10-12 timmar blir man trött ändå. Vilket jag är nu..

Ha det bra
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lia

gud så snygg bloggdesign

2008-09-01 @ 19:42:42 | http://mydear.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Gossip & Fashion

the sims är så kul :)

2008-09-02 @ 10:23:16 | http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback