Ingen vanlig dag idag...

.. för det är min mammas födelsedag. :D
Japp, min älskade mamma fyller år, men åldern vill jag inte skriva ut med tanke på henne. Ingen vill ju bli äldre egentligen, hihi. ;) Så detta ska firas med fika vid 12-tiden, morbror, mormor och moster ska komma.  =)

Sen så bär det iväg emot Zinkensdamm där SM-finalen i Amerikansk fotboll äger rum idag kl.16.00. Och självklart är jag där, eftersom älsklingen spelar i Arlanda Jets, ena laget som spelar. :P Det andra laget är Stockholm Mean Machine. Och nu får vi hålla tummarna för att älsklingens lag vinner, eller hur?! :D:D

Nä, nu ska jag göra mig i ordning. :)
Hoppas ni får en bra dag
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Caisa

Grattis till henne! :D

2008-09-21 @ 11:21:28 | http://caisaj.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Nilla

Tack Camilla!

Det värmde!

Den där bakelsen ser

väldans smaskig ut. Mums

Kram på dig. :)

2008-09-21 @ 11:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback