Lördag, 20 september.

Äntligen hemma! :P
Gick upp vid 8 för att ta halv 10 bussen till Ingarö, innan dess så fick jag och syrran skjuss till ICA för att köpa lite gottis till oss själva för att ha på bussen. =) Matchen spelade de jättebra, men tyvärr en förlust på 2-5. :( Brorsan hade också match (som mamma och pappa följde med på, därför jag åkte buss med syster till Ingarö), i Nynäshamn och den vann de med 3-1. =)

Sen efter syrrans match blev vi upphämtade och åkte till ICA Kvantum för att handla lite mat, läsk och godis, hihi. :) Därefter snabba vägen till Djurö sporthall där en kompis hade sin första match som coach. =) Den vann hon och laget med 5-1 tror jag det var. :)

Och nu sitter jag här hemma. :P haha.
Hoppas ni har det bra
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback