Lördag, 27 september.

Hej där.
Hoppas ni haft en bra lördag, vilket jag nämligen har. :D

Började dagen med att vakna upp brevid älsklinge, alltid lika underbart varje gång. <3 Sen så var det frukost, sedan satte vi oss med varsin bärbar dator (Johan lånade brorsans) framför tv. :P:P Jag väckte syrran ett antal ggr och till slut när klockan var 14.15 så klev hon upp. :P Tyvärr blev det ingen bio denna helg, kanske nästa då brorsan också kanske följer med, vi får se. Annars så beställde vi pizza till middag och köpte lite läsk och chips + ingredienser till kladdkaka som blev efterrätt. Sen så har vi sett på "SAW IV" och "Journey to the Center of the Earth" recensioner kommer, lika så på "Mirrors" som vi tittade på igår, är det fler jag lovat så säg till. =)

Jadu, det var väl min lördag. :P Hur har din varit? =)
Ha det bra.
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback