Lördag, 6 september.

Hej där!
Nu har jag och älsklingen kommit ur sängen och käkat lite frukost + kladdkaka som blev kvar sen igårkväll. =) Vi såg på "IRONMAN", recension kommer under dagen, så vi ville ha något gott tills dess. :):)

Annars så ska jag packa mina saker och bege mig hemmåt under dagen. :( Ska sitta barnvakt mellan 19-00 ikväll, tjäna lite pengar. :D Dock kommer jag att sitta barnvakt själv, eftersom syrran är i Uppsala på innebandycup. Men jag klarar mig, mer pengar till mig ju. ;) haha

Imorn åker älsklingen till Karlstad på match. =) Lycka till!
Hoppas ni får en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* glitterandbling

låter härligt :)

2008-09-06 @ 13:40:25 | http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback