Måndag, 1 september.

Hej där!
En ny vecka, med en ny månad. Massor av saker kan hända. :P Så som att jag förhoppningsvis får veta om jag fått jobbet jag sökt eller ej. :P Spännande. :D:D Annars så är denna månad som alla andra? Eller? ;)

Annars så jobbar älsklingen och jag sov till kl.13. :) Skönt. Hoppas älsklingen kommer hem snart också, saknar honom. :D Men sen ikväll har han träning, igen. Så då blir jag ensam ett par timmar.

Tänkte ta och låna älsklingens dator nu ett tag, för att spela The Sims 2. ;) hihi, har blivit spelberoende skulle man tro. Sen så har jag tänkt göra en designutlottning som jag tjatat om de senaste dagarna. Men vi får se hur det blir.

Hoppas ni får en bra dag
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Erik Keding

Vad spännande, nyfiken på vad det är för jobb nu ju!

2008-09-01 @ 16:03:25 | http://theartist.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* MATILDA

ja saknar min älskling med :(

2008-09-01 @ 16:50:08 | http://matildahammar.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Fia

vill också spela the sims:Dhaha

2008-09-01 @ 17:10:35 | http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback