Onsdag, 24 september.

Hej där.
Åkte hemmifrån klockan 8 imorse, till Forum Nacka för att pappa hade tid hos "ryggdoktorn" och jag, mamma och mormor vandrade runt i ett stängt Forum. Dock var det liv trotts allt, alla byggare osv. De har fortfarande mycket kvar på ombyggnaden innan invigningen den 23 okt.

Åkte sedan vidare till Gustavsberg, till banken och djuraffären. Mormor fick sitt efterlängtade ID-kort och jag fick min efterlängtade nya slöjstjärt och en ascool ål. :D:D Åkte därefter vidare till Mölnvik, var in på Expert och Siba en snabbis innan mamma, pappa och mormor skulle på systemet.

Sen när vi kom hem fixade jag fiskarna och la mig brevid hunden, sov i ca.1 timme där. :P Innan pappa kom och tog kort, annars hade jag sovit vidare. :)

Nä, nu tänkte jag ta tag i några designer. Får se om det blir någon till utlottning också. ;)
Ha det bra.
KRAMAR








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback