Onsdag, 3 september.

Godmorgon!
Uppe med tuppen är jag nästan. :P Eller jag var faktiskt uppe vid 7 idag. År frukost tillsammans med älsklingen, pussade honom hejdå när han gick till jobbet. Jag gick upp och gjorde mig i ordning. Och nu sitter jag här. :)

Och varför jag är uppe så här tidigt är för att jag ska åka med 10-bussen in till stan, har tandläkar tid 11.15. Därefter åker jag tillbaka hit, var egentligen planerat att jag skulle åka hem efter det. Men eftersom vi ska på lägenhetsvisning ikväll så stannar jag några dagar till. Och inga problem med det, får ju somna och vakna med hjärtat mitt. :D:D

Annars händer det inte så mycket idag, tandläkare och lägenhetsvisning som sagt.
Hur ser er dag ut?
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback