Höstens trender

Blev utmanad av Sabine.
Ska skriva ner mina åsikter om höstens trender.. Samt utmana några fler (?)

1. Spets - Love it. :D Har alltid gjort det skulle jag tro. :P
2. Höga stövlar - Älskar det, jättesnyggt med ett par overknees under. :)
3. Vadlånga kjolar - Snyggt, men tror inte det passar mig, hehe. Men man vet inte fören man har provat. ;)
4. Baggy jeans - Snyggt på de som det passar på, men inte mig.
5. Det dressade modet - Mjo, säkert jättesnyggt vad det nu är. ;) Jag är inte så intresserad av mode faktiskt. :P
6. Halvöppna, typ håliga skor - ?? Öppna tår funkar väl men håliga skor? :S Hmm..
7. Kilklackar - Snyggt ifall det inte är för långa eller om färgern inte går ihop med resten av skon. :P
8. Capen - Va? :S
9. Leopardmönstrat - Underkläder ja, men inte annars. ;)
10. Kappor i glada färger - Nejtack, håller mig till basfärger så som vit, svart, brun, grå osv.
11. Rutigt - Nej.
12. Väst - Jo, funkar. Om det inte är snöstorm vill säga.
13. Hatt och andra huvudbonader - Stickade mössor. :D:D

Jag utmanar: Sofia, Sanna, Malin, Malin . (Och alla som vill)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sofia

haha sorry, men ajg orkar inte:D

2008-09-15 @ 20:30:34 | http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback