Aldrig mer gå :P

Hellu!
Äntligen är jag hemma och tar det lugnt!!
Är helt slut i kroppen, speciellt benen. Hade träning i måndags=träningsverk, gå hela dagen igår=ännu mer ondare i ben OCH nu idag har jag gått sjukt mycket!! Så nu tänker jag inte så mycket fören på fredag. Måste få vila benen. :D:D

Annars så vad jag som sagt i Kista idag, med mormor och morbror. Gick jättebra, var hemma till halv3 skulle jag tro, åkte upp till moster på lite fika, och åkte inte därifrån fören vid efter 15 tiden, tog en promenad till skolan för att möta mamma med hunden. :) Och nu sitter jag här och vilar mina stackars ben. ;P Haha
Bilderna som togs i måndags kommer upp under dagen/kvällen. :)
Hoppas ni haft en bra dag. :)
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sofia

Skaffa rullstol:D...

2009-04-15 @ 19:13:23 | http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback