Lördag, 4 april.

Hejdär :)
Vilket härligt väder det är idag med, hoppas verkligen att detta håller sig nu! Vill inte ha snö eller regn nu, bara sol, sol och sol. :D:D Eller hur?

Annars så vaknade jag strax innan kl.10 av att Sissan (farmor & farfars lilla vovve) hoppade upp i min säng och slickade mig över allt. Myysigt, njaaa. :P Och inte nog med det så jag knappt sovit någonting inatt, för att Sissan vägrade ligga still, haha. Vaknat till och från som sagt. Men till slut så lyckades hon somna och jag strax efter det. :)

Har också idag varit ute och tagit upp nät, som de hade lagt ut förut. Fick upp 10 stoora abborrar och några simpor (stavelse?) Så nu så luktar Sissan fisk, och därmed sover hon inte i min säng inatt. :P:P Jag har också lyckats få lite färg i ansiktet. :D Satt på altanen förut och råkade somna i 15 min, vaknade utav att det blev för varmt med mjukis. ;)
Hoppas ni haft en bra dag hititlls :)
Kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback