Onsdag, 15 april.

Mornmorn!
Jag är uppe väldigt tidigt idag, ska ta 8.39 bussen med mormor och morbror till Kista idag. Hon har tid hos någon öronläkare tror jag det var. :) Och eftersom mamma inte kunde ta ledigt idag med för hon var ju det igår för att följa med mig så ställer jag upp på mormor då istället och vi lyckades övertala morbror att följa med också. :)

Annars så händer inte så mycket idag, trodde det var varmt ute när solen lös mellan gardinerna men icke sa nicke. Det är ju bara 2 grader. :O Kaaaallt!!! BRRR! Hoppas att det blir varmare under dagen iaf. ;) Sen ifall jag kommer hem skapligt idag så ska jag lägga upp bilderna jag tog i måndags, några har kommit upp i små format. Fina va? :)
Hur ser er dag ut då? :)
Ha det bäst.
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback