Söndag, 26 april.

Hejdär. :)
Har varit ute i solen stora delar utav dagen, får en hel del färg på kroppen. :D:D Denna sommar kommer jag sola så mycket som möjligt och ha en grymt snygg brun bränna. :D:D

Har också ringt till sjukhuset för att få reda på när jag ska vara där inne imorn. Och jag ska vara där kl.7.30. Så imorn blir det rätt tidigt. Sen vet jag inte riktigt när operationen blir men troligen ett par timmar efter. + att jag inte heller vet när jag kommer hem sen igen, men det lär ni nog märka. Så det är det sista ni hör utav mig på några dagar, ska försöka hinna skriva något imorn innan jag åker men det beror på om jag orkar och har tid. :)
Ha det bäst.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Hoppas de går bra med operationen, du får skicka ett mess när du är klar så man vet hur de gick =)!?

2009-04-26 @ 20:41:39 | http://saniiee.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* mmadelene

Lycka till!

2009-04-28 @ 16:27:24 | http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback