Söndag, 5 april.

Godkväll!
Ännu en helg som gått lika fort som den kom, däremot har jag haft det superskönt ute hos farmor & farfar. Var verkligen jätteskönt att komma iväg en sväng där jag inte behövde bry mig om någonting alls. :) Och ett stort + till all god mat farmor gör. :D Har säkert gått upp 1-2 kg bara denna helg. Fler sånna helger nu innan operationen tack, så slipper jag tvinga i mig så mycket strax innan för att sen "banta" bort allt igen med barnmat jag kommer få äta efteråt. :P:P

Annars så är jag som sagt hemma, kom hem vid halv 7 tiden typ. Gick upp sent idag, grymt skönt att inte ha Sissan liggandens hela natten hos mig, första natten sov jag inte så speciellt mycket om man säger så, men hon är för söt så jag kan ju inte direkt motstå att ha henne brevid mig. :P Men farmor stängde dörren imorse när hon gick upp så jag kunde sova ut som sagt. :D Har sen hjälp farmor att baka idag; kanelbullar, eller hon gjorde degen och jag rullade sen bullarna. :D

Och nu är det ju påsklov imorn. Jag blir hemma hela veckan och helgen ser det ut som just nu, får se hur det blir.. Och i veckan ska jag inte göra någonting, om de inte ringer om hjälp på jobbet förståss. Men det tror jag inte ska behövas nämligen. Har ni några planer för påsklovet/påskhelgen? Berätta gärna. :D Nää, nu ska jag nanna tror jag. :)
Ha det bäst.
Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback