Torsdag, 9 april.

Godmorgon!
Skärtorsdagen idag då, inget speciell dag ändå va? :P
Regnet bara öser ner utanför mitt fönster. :( Jag som vill ha sooool nu!!! Åker annars till älsklingen idag, med 12-bussen. Möter upp honom hemma och sen tar vi halv4 bussen in till stan igen, för att se på "Watchmen" som jag reserverade platser på igårkväll. :D Den filmen ska vara jättebra har jag hört, vad tror du? :)

Helgen blir lugn, vet inte riktigt om jag åker hem imorn igen efter som J har fotbollsläger hela helgen. Dock på hemmaplan men han kommer ändå gå hemifrån tidigt på morgonen och komma hem sen igen sent på kvällen. Iofs kan jag sitta och spela en hel del då men det blir tradigt i längden tror jag. Vi får se helt enkelt, känner jag J rätt övertalar han mig att stanna. ;P Dagens outfit kommer upp efter detta inlägg, så går inte så långt bort. ;)
Nää, nu ska jag packa väskan tror jag.
Ha det bäst, kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback