Fredag, 21 augusti.

Hejhej! ♥
Blev precis klar med dammsugningen i huset, en grej jag gör varje fredag. :P
Så nu ska jag bara ta och bestämma kläder.. Jag har alltid problem med det, och idag skiner ju solen men det blåser en hel del så jag vet inte ifall jag ska ta jeans eller shorts. :S Ena blir eventuellt för varmt och det andra isåfall för kallt. :S Hmmm!

Aja, annars så åker jag som sagt till pojkvännen idag. Tar 15 bussen som det ser ut nu, hinner inte med den som går om en halvtimme tror jag. :P Orkar inte stressa heller så tar hellre en senare istället för att glömma hälften som jag ska ha med mig dit. :D Annars så blir helgen lugn, eventuellt ifall vi går på bio imorn för jag är grymt sugen på att se den nya Ice Age. :D Men det återstår att se. :)

Nä, försöka planera klädsel var det ja. :D
Ha det så bra, kramar ♥


en till bild ifrån fotorundan med Sanna i onsdagskväll. :)

bilden är tagen med min Nikon D5000 + 18-55mm objekt
får ej användas utan min tillåtelse



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* I Z Z A H ~ S V A R A R

riktigt fin bild hörru =)

2009-08-21 @ 14:02:25 | http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* anne

fin bild & bloggdesign - men det vet du nog redan om ^^

2009-08-21 @ 14:09:26 | http://annebertelsen.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* juulia

sv. tack detsamma=)

2009-08-21 @ 14:54:13 | http://jjuuliaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback