Fredag, 28 augusti.

Godmorgon! ♥
Var ett fint besöksrekord igår på 192 st. :D Jättekul att se!! :D:D
Hoppas många utav er nya som kikat in stannar kvar och fortsätter läsa och kommentera. :):)
Ni kan också följa mig via bloggkoll så missar ni ingenting. ;)

Annars så ska jag snart ta och käka lite frukost och sen åka med pappa för att träffa farmor och farfar lite snabbt, de ska tydligen handla någonting ifall jag förstod pappa rätt. :):) Träffar dem ju inte så ofta, så det blir kul. ;) Sen på eftermiddagen vid 5-tiden ungefär, kör pappa ner mig för att jag ska vara barnvakt. :):) Ska bli spännande, brukar inte vara det själv så ofta, men syrran är på Gotland med innebandyn så jag får klara mig själv. ;) Men det ska nog gå bra. :D

BTW; pappa kom precis in med en full ICA-plastpåse med KANTARELLER han plockat på vår tomt här hemma. ;) Bilder kommer senare, måste redigera dem lite först. ;) Nää, frukost var det. :D
Hoppas ni får en bra dag.
Kramar ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* anne

tycker det var dålig stil att bara typ välja bort mig igår :s

2009-08-28 @ 11:31:10 | http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback