Fredagskvällen. :)

Hallloj! :D
Sitter just nu på
pojkens dator, han ligger och sussar i sängen brevid mig. Var jättetrött tydligen, förstår honom när man har vakt under veckorna och sen nattskiften också. Vilket alltså innebar att han inte sovit sen igår eftermiddag, så jag låter honom ta igen några timmar nu innan vi tänkte se på film. Han hade tydligen lyckats hitta en bra version utav nya ica age så tittar på den ikväll istället tror jag, så det blir nog ingen bio imorn som det verkar.

Annars så kom jag hit vid halv6 tiden, missade det planerade tåget så fick vänta på nästa som kom 15 min efter. Inte så farligt länge att vänta men innebar att jag kom en halvtimme senare till Johan. Maten var nästan klar när jag kom innan för dörren, våfflor blev det. :D MUMS! Och som sagt så ligger pojken och sussar nu så jag ska ta och kika runt lite bland bloggarna här. ;)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredagskväll så bloggar jag när känner för det, eller på söndag när jag kommer hem igen. :):)
Kramar ♥


se vilken söt bild jag hittade i ett mail från mamma <3



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* marre

Va ska du göra i helgen då?

2009-08-21 @ 20:37:16 | http://marlenelindstrom.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Mamma

Mm, visst var den sööt!

Kramizar!

2009-08-21 @ 20:43:29
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* emma

sv: mm, det blev riktigt bra:) kan varmt rekommendera hallongmuffins med chokladkross:)



jättefin blogg och underbara bilder! kram

2009-08-21 @ 22:33:05 | http://emiemma.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sanna

gullig bild :P

2009-08-22 @ 08:50:22 | http://saniiee.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* m '

sv; tack detsamma!:)



ha det bra :)

2009-08-22 @ 14:21:46 | http://moaohlsson.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Essi

Aww, vad gullig bild! Jättefin blogg du har! Kram :D

2009-08-25 @ 15:12:17 | http://essiochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback