Måndag, 31 augusti.

Hejhej! ♥
Måndag igen och en ny vecka att ta sig genom..
Gick ur sängen strax efter 11-tiden, efter att mamma gått till jobbet. Hade egentligen lust att ligga kvar där under täcket hela dagen, känns inte allt för kul just nu...

Annars så har jag lite att göra innan jag sedan möter upp mamma på 16-bussen när hon slutar, för att följa henne till frisören. Eventuellt att jag kanske kan få någon klipptid under de 2½ timmarna mamma färgar och klipper sig. Om det finns någon frisör ledig så klart. ;) Vi får se iaf.

Veckans planer ser ut som skrivet:
Måndag; följa mamma till frisören, eventuellt toppklippning på mig.
Tisdag; eventuellt till arbetsförmedlingen, beroende på när min morbror ska dit.
Onsdag; följa mormor till KISTA på öronkontroll sen kvällsmöte med min farbror i KISTA. ;P
Torsdag; tandläkartid och tandställningen ska då BORT!! äntligen!!! :D:D:D
Fredag; inget planerat för tillfället.
Lördag; barnvakt :)
Söndag; ingenting planerat.

Hoppas ni får en bra dag.
Kramar ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Amanda

jo allt är bara bra! :)

2009-08-31 @ 17:50:42 | http://amandahammarberg.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sandra

Min helg var jätte bra, blev myskväll på fredagen och fest på lördagen :)

Hur var din helg? :)

2009-08-31 @ 18:00:20 | http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback