Nästa gång..

..jag är på tandläkarbesök så åker tandställningen. Hade ju hoppats att den åkt bort idag men icke sa nicke. :(
Så den 28 augusti åker den alltså. :D:D Nedräkning påbörjad. ;) Annars så gick det bra där, gjorde tandavtryck som jag hatar... Men som sagt det gick bra ändå. :P

+ så ser ni de köpen jag hittade i Forum Nacka igår när jag, syster, bror och mamma var inne en sväng. Mamma slutade 16.00 så tog bussen direkt och var där tills affärerna stängde kl.20 ;) Alltså blev det middag där, jag tog wookad kyckling med chasewnötter (stavning?) och ris. :S Såå sjukt gott! Och de andra tog nachotallrik. :P

♥ Vita gympa skor ifrån EuroSko, 249,50:- istället för 499:-
♥ Underkläder ifrån NewYorker 208:-




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ernstr

min tandställning har jag haft i två år och jag verkar visst aldrig bli av med den. Osis.

2009-08-18 @ 21:56:54 | http://xenusism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback