NattiNatti.

Nu är det dags för mig att hoppa i säng. :)
Var ute och sprang idag, grymt skönt att få röra på sig och få något att fokusera på än det som varit på tankarna de senaste dagarna. Därefter en välbehövd dusch och nu sitter jag här insmörjd med lotion ifrån Cypern som luktar jordgubb. :D Älskar den! Tyvärr köpte jag bara en och den är nog slut strax... :(:( Får snåla lite. ;)

Annars så har jag inte gjort så mycket idag, vaknade vid 13-tiden och fixade tvätten som mamma hade satt på innan hon gick till jobbet. Sen så har jag väl bara gått fram och tillbaka från datan till köket, rastlös kallas det... Måste göra något åt saken snart, utan att alla ska börja tjata. Tack!...
Nää, sängen nu. :)
Godnatt. ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ida forsberg♥

Vilken söt blogg du hade! :D

Kolla gärna in min!



Puss & Kram

/ ida forsberg♥

2009-08-06 @ 00:44:32 | http://iiidaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback