Söndag, 2 augusti.

Hej alla läsare. :)
Sitter just nu och tar en liten paus i packandet utav resväskan ifrån Cypern, har så mycket skit och smutstvätt så att jag spyr. :P Haha, inte riktigt kanske men det känns som om den aldrig blir tom. :D:P

Annars så är jag äntligen hemma, blev ju som sagt avsläppt hos pojkvännen när vi landade i fredags. :) Så helgen har bestått utav att ta igen all närhet vi missat sen vi sågs sist, för 3 veckor sen. :P Så länge har vi nog aldrig varit ifrån varandra och det kändes kan jag tala om. :( Men nu så är det bara den här veckan, alltså den som börjar imorn och nästa helg sen har han ledig hela v.33 :D :D

Kvällen blir lugn, familjen (bror, mamma och pappa) är på väg hem ifrån Småland nu. Borde vara hemma när som helst tror jag. De åkte direkt i fredags efter att ha varit hemma och packat om lite grann. Så syrran har haft huset för sig själv medans jag var hos Johan. :)
Nää, fortsätta packa var det. Sen ska jag fixa alla bilder ifrån Cypern har jag tänkt. :D:D
Ha det bäst, kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback