Farlig huvudvärk...

... har jag just nu, helt sjukt vad ont det gör. Som om jag hade små fåglar som bankade mig i huvudet, som på den där reklamen ni vet. ;) Haha, nej men ärligt...

Varit hemma i ca.1 timme nu, har jobbat från kl.10.30-16.15 idag. Efter att jag skrev föregående inlägg satte jag på en tvättmaskin och gick och la mig för att få ett par timmars sömn till. Men vid halv 10 så ringde de på skolan där jag är anställd som vikare/inhoppare och frågade ifall jag kunde jobba, självklart sa jag och for upp ur sängen. Var tvungen att duscha, klä på mig, käka + att tvätten skulle hängas. Blev väääldigt stressigt kan jag lova men jag klarade det. Och nu sitter jag här igen. :)

Och fick nyligen också veta att jag ska jobba även på fredag, 8.15-16.30 dock på en annan gård. :) Så vi får se hur det går, ska tydligen åka skridskor på förmiddagen... Hm, har inga skridskor men men. Nu ska jag ta och börja med middagen och sen ta det lugnt resten utav kvällen. :)
Ha det bra. :)
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Junitjej

Hoppas huvudvärken släpper snart!

2009-02-12 @ 15:04:39 | http://junitjejen.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Matilda

ursh, hemskt med huvudvärk. hoppas det släpper.. fin design du har nu

2009-02-13 @ 16:29:56 | http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback