Fredag, 27 februari.

Dags för en liten uppdatering va? ;)
Har varit grymt dålig på det, men har som ni märkt tröttnat på bloggen :( Tråkigt, ja. För jag gillar det här, men har liksom ingenting att skriva typ och när jag väl sätter mig ner för att skriva så kommer inget ut genom huvudet :(:(  Men jag lever iaf, för er som vill veta. ;) Jag lever livet, jobbar när de ringer (anställd som vikare på min grundskola) och umgås med familj och pojkvän. :)

Annars så har jag och mina syskon varit hemma själva i 2 veckor (10 feb - 26 feb) Mamma och Pappa har varit på Mauritius och haft "semester" via att de firade den 16 feb 20 år som gifta. :):) Så som sagt kom de hem igår (torsdag, kl.10). De packade upp osv, jag och syskonen fick lite saker. Bildkollage nedan. Och sen så hade jag bokat en tid åt mamma hos frissan 15.30, så vi for iväg in till Forum Nacka vid 14.30-tiden. Gick runt där, jag syster och pappa (bror var hemma). Hittade en mössa och två toppar ifrån Gina Tricot. :) Bild nedan.

Nää, nu ska jag ta och hoppa i säng.
Åker till Johan imorn med 15 bussen, kanske slänger in ett inlägg under helgen. Vi får se. :)
Ha det bra, kramar






Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

kul med lite bilder :D

2009-02-27 @ 19:42:59 | http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback