Angående min käkoperation.

Får frågor till och från om min käkoperation som jag kommer att genom gå snart. Så därför tänkte jag ägna det här inlägget åt att besvara de lättaste frågor om operationen och sånt som jag kan besvara helt enkelt.
1. När - Käkoperationen kommer som sagt bli i April någon gång. Dock vet jag inget datum ännu. *förtvivlande*
2. Varför - Jag har överbett, alltså min underkäke är kortare än min överkäke. Och jag har fått erbjudandet om att göra opertionen så varför inte tänkte jag, kommer troligen ångra mig när jag blir äldre om jag inte gör den.
3. Hur - Som sagt, underkäken ska flyttas fram och det ska fixas och trixas.

Och nej, jag har inte skadat mig eller något sådant. Föddes med överbett helt enkelt.

Det är väl de frågor som jag kan besvara iaf, och undrar ni något utöver detta är det bara att fråga på eller maila till: [email protected]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback