Fredag, 2 januari 2oo9

Hejdär. :)
Nu får man börja vänja sig vid att skriva/säga år 2009 nu då. :P
Inte gjort så mycket idag, förutom att fixa till den nya designen som ligger på sin plats, äntligen :D
Dock vill inte kategori-sidan vilja "ta emot" den nya uppdateringen men förhoppningsvis gör den det snart :)

Annars så är jag fortfarande i Arborga och Johans syster kommer hit ikväll, så då blir det tårta som Kalle (johans lillebror) gjort. :) Och så får vi se vad resten utav kvällen ser ut.
Hoppas ni har det bra.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Den var jättefin ju :D snygg blå färg :)

Jag har med en ny. hehe =)

2009-01-02 @ 17:04:11 | http://sannawiberg.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Mamma

Ny design igen!

Lika snyggt som vanligt.



Kram på dig!

2009-01-02 @ 18:37:59
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ☆ m a l i n .

Hehe jag hade en period i novembe när jag hela tiden råkade skriva 2oo9 istället för 2oo8! Så jag är van :) kan man säga..

2009-01-03 @ 14:24:53 | http://carlssonmalin.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* johan

jättegod tårta =D

2009-01-06 @ 00:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback