Fredag, 23 januari.

Hej där! :)
Jag får be om ursäkt för mina dåliga uppdateringar, har ju liksom inget vettigt att berätta så då blir det ju bara påtvingade inlägg ifrån min sida som blir med massa ointressant text för att läsa. Därför uppdaterar jag när jag har något intressant att säga. :P Haha.

Annars så har jag faktiskt jobbat idag (!) på min gamla skola, gick upp vid kl.6 för en dusch. Välbehövligt säger jag bara, haha. Sen så gick jag, mamma och bror emot skolan. De började samtidigt så då hade vi sällskap. Började 8.15-12.15, hade klass 1 , så har jag varit fröken idag. :D Fram till lunch vid 11 hade jag dem. Gick faktiskt riktigt bra, dock var de lite väl högljudda men det funkade bra ändå. :) Sen så efter lunchen hade jag koll på 2:orna nere i hallen när de lekte jägarboll med gympaläraren. Sen så slutade jag. :):)

Fredag idag också, så ikväll blir det nog inte så att göra. Mamma och pappa ska på vinprovning så kvällen blir väl framför datorn eller tv:n. Nä, nu ska jag göra något vettigt. :P
Ha det bra.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

Vilken söt blogg!

2009-01-24 @ 11:34:25 | http://surasani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback