Fredag imorn...

...och det innebär att jag får träffa min älskade :D
Har ju inte träffat honom på två veckor nu typ, eller iaf inte sen den 18 januari. Så det ska bli riktigt mysigt att äntligen få träffa honom, han ligger ju i lumpen nu (för er som inte vet) och det innebär att vi inte träffas lika ofta som vi borde göra. ;) (A) hihi.

Men annars så känns det riktigt jobbigt att vara ifrån varandra såhär mycket, men vi klarar det. :) Han är ju mitt allt! <3
Så helgen är jag inte hemma, men ni slipper inte mina uppdateringar för det. ;) OM jag kommer på någonting att uppdatera om vill säga, jag har varit dåligt på det den senaste tiden. Men men...

Bjuder på en bild på älsklingen och mig för en gång skull; den är tagen av syrran på julaftonen :)






Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* josefine

trevlig helg!

2009-01-30 @ 00:15:53 | http://josefinegabrielsson.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ☆ m a l i n .

Verkligen snygg design!!

Ha en mysig helg med pojkvännen :)

2009-01-30 @ 00:41:37 | http://carlssonmalin.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* cilla

Vart gör han lumpen?

2009-01-30 @ 08:33:22 | http://cillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback