Kroppen strejkar :P

Haha, nja inte direkt bokstavligt att min kropp strejkar men näst intill. ;)
Har varit en mycket åka-och-gå-dag idag :P Först läkarbesök vid 13. Lite tråkigt att komma hem med bedsked om att operation kanske blir senare än beräknat just bara för att min tandläkare fått för sig att jag har problem med lederna igen. :( Men de tankarna försvann fort därefter och mamma, jag och pappa åkte iväg ifrån sjukhuset till Kista där vi tog en lunch på Burger King och därefter tittade på lite bilar, igen. :P Hittade tyvärr ingen så vi åkte hem.

Hade egentligen träning ikväll också, men den hoppade jag över. Men istället så följde jag med syrran på hennes träning och var med där eftersom de var väldigt få med spelare denna gång, så nog alltid fick jag en träning ändå den här veckan och det kommer kännas ett par dagar framöver nu skulle jag tro. :P

Nä, om jag ska ta och hoppa i säng nu kanske.
Hoppas ni haft en bra dag. :)
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback