Onsdag, 7 januari.

Hello Friends. :)
Min dag började med att mobilen ringde vid kl.6 men jag snozade till kl.7. :D hihi Fick skjuss utav pappa till tvillingarna, satt barnvakt mellan 8-12. Tjänade 450 kr :D:D Plånboken är inte längre så jättetunn jämfört med vad den har varit. ;) Kom hem vid halv 1 typ, tog en snabb dusch och packade väskan. Tog sen 14.28 bussen, mötte älsklingen vid bussen 16.45 och nu sitter jag här i hans rum. :):) Ikväll ska vi se på film och käka snäck-choklad, myys :D:D

Jo, igår satt jag hela j*vla dagen och fixade gardinerna jag köpte i måndags med samma möster som mina nya sängkläder. :D Assnyggt blev det när allt var klart, dock glömde jag fota gardinerna så bild på dem kommer sen när jag är hemma igen. Troligen på söndag närmare bestämt, eftersom min prins rycker in i lumpen på måndag den 12 jan... :( :(

Annars så blir det bio på fredag. :D:D Johan och jag fick varsitt sf-presentkort på 200 kr vardera i julklapp utav hans mamma (aka tomten :D ) när vi var i Arboga under nyår. Så vi har bestämt att sen den nya Wallander-filmen som har premiär på fredag. :D:D Så biljetterna är beställda och betalade :D:D:D:D Kanske ses vi där i Kista Galleria under fredagen. ;)
Ha det bra.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sanna

vi kunde gått alla 4 på nån film......

2009-01-07 @ 18:03:26 | http://sannawiberg.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* emelie för overallt.blogg.se

fin header :)

2009-01-07 @ 19:03:35 | http://overallt.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* LINA VERONICA

aaah, det är så jobbigt! hatar det! men du kan sitta barnvakt iaf! jag har inga barn att passa! ;P

2009-01-09 @ 09:21:45 | http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback