The Day

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, bara tagit det lugnt. Spelat lite wow, kalla mig nörd men det är ju kul. :D:D Sen så prövade jag spela lite GH, Guitarr Hero som brorsan köpte strax efter jul och fyfan vad jag sög alltså, ärligt talat måste jag nästa vara taktlös eller något liknande. Träffade typ aldrig rätt takt. :P:P Haha. Får göra nya försök imorn ;)

Annars så har jag varit nere till ICA för att handla hem ingredienser till middagen som jag gjorde, pasta och skinksås. MUMS! :D Och lyckad blev den, som alltid. ;)

Imorn tänkte jag ta tag i lite med bloggen och skriva lite mer inlägg. ;) Tex, så kommer veckans Hiss eller Diss upp. + kort på mina nya lakan och gardiner som jag ännu inte visat er. Så förhoppningsvis blir det mer liv här imorn. :D
Nä, sängen nu va.
Ha det bra :)


PS: I Love You! <3



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

här var de inge liv alls ju, haha ;P

2009-01-14 @ 19:44:33 | http://sannawiberg.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* karro

vilken trevlig liten blogg du har, råkade fastna och läsa lite inlägg :)

2009-01-14 @ 20:32:40 | http://karroooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback