Torsdag, 15 januari.

Precis dammsugit hela huset inkl. mitt rum, duktiga jag :D
Annars så tog jag 9.24 bussen imorse till tandläkaren, var uppe på röntgen först och sen ner till regleringen. Gick bra, men ont i tänderna nu eftersom de spände åt relsen. :/

Kom hem vid 14 ungefär, tagit det lugnt sen dess. Blir ensam hemma ikväll då mamma och pappa åker och handlar och syskonen har innebandyträningar. Får se vad som hittas på då. ;) hihi

Imorn är det fredag, JIPPI!!! Åker till Johan så fort jag vet när han får åka hem. Sen så blir nog helgen lugn skulle jag tro, bara vara hemma och chilla.
Nä, nu ska jag göra något vettigt. :P
Ha det bra
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

gud så skönt de ska bli med fredag =)

2009-01-15 @ 20:12:52 | http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback