Bye Sverige, Hello Cypern! :D

Nu mina vänner, är det knappt 2 timmar kvar tills jag och familjen åker till Arlanda. :) Klockan 3 går bilen hemifrån. :P Och flyget går kl.6.45. Är framme på Cypern till kl.12 tror jag det skulle vara. :D

Annars så är allt packat inför resan och jag sitter och käkar en smörgås med skagenröra nu på sena timmar. ;) Måste ju ha någonting i magen när vi flyger då vi hoppade över maten på flyget. :P Och vi är som sagt borta 2 hela veckor, men läste att de hade internetcafer där nere så får se ifall jag slänger in något litet inlägg eller så. :) Annars får ni vänta tills den 31 juli då vi åker hem igen. :P Kameran är med så MASSA bilder kommer upp sen. ;)

Ha det nu bra i Sverige, och det blandade vädret medans jag ligger och steker på en strandsand i Cypern :D:D
Hejsvejs! :D:D



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ☆ m a l i n .

Hoppas du har en underbar resa :)

2009-07-20 @ 11:19:36 | http://carlssonmalin.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* bitte

härligt

2009-07-22 @ 22:25:03 | http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback