Fjärilen den Blå

Gick ut på altanen men kameran i högsta hugg, blivit som en vana sen jag fick kameran. :D Men iaf så cirkulerade två fjärilar runt på gräset bland de vita klövern som finns kvar och rätt som det var så satt ena fjärilen på en klöver och jag tänkte att den där måste jag få bild på. :D Och jag fick det, resultatet nedanför. Hann till och med ta 9 bilder till då fjärilen satt helt stilla jättelänge, dock med mindra fokus på fjärilen då denna blev bäst. :)

Älskar bilden rent ut sagt. :D Vad tycker du? :)


bilden får inte användas utan min tillåtelse



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* `Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-07-13 @ 16:52:29 | http://fantasidif.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sofia

jättefin bild:)

2009-07-13 @ 19:01:01 | http://ffiaw.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* johan

vilken fin bild :)

2009-07-13 @ 22:57:45
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* a





h superfin bild verkligen!

2009-07-14 @ 01:36:01 | http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback