18 juni 1989 - 18 juni 2009

Idag är det inget mindre än min 20e födelsedag. :D Jisses vad fort tiden har gått egentligen! :D:D
Blev väckt 7.31 då jag är född på BB i Kungsängen, utav mamma, pappa, Gustav (lillebror), mormor och morbror Hasse. :) Fick lite blommor (lupiner) och ett paket med ett 4GB minneskort och kort därefter dyker pappa upp med ett stort paket! :D Gissa vad det innehöll? ;)

Helt rätt, en systemkamera :D:D Det enda jag önskat mig, så det var underbart. :D Dock den modell jag har varit inne på, Nikon D60 är utgående modell och fanns inte förtillfället i affären. Så det blev en ny modell som varit ute i 3 dagar och heter Nikon D5000.

Så nu ligger batteriet och laddar och jag ska börja läsa instruktionsboken för kameran medans frukosten slinker ner i magen. Sen beger sig jag, mamma & pappa eventuellt morbror också till stan. Först ska jag till tandläkaren för att fixa frikortet som har varit problem med. Och sen så ska vi handla och jag på systemet, det ni ;) Sen så på kvällen blir det fika för nära och kära här hemma + hoppas på att älsklingen kommer ut också. Fler uppdateringar vet jag inte om det blir idag, men ska försöka iaf. :)
Ha en toppen dag, för det ska jag ha. :D
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Mamma

GRATTIS älskade vän! Mm..tiden går fort.

Fick du inte pengar oxå?

Kramizzar på dig idag!

2009-06-18 @ 09:08:48
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Petra

Stort grattis! :D

2009-06-18 @ 14:03:54 | http://petray.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Gratiiiis för tredje gången idag haha :D

kram

2009-06-18 @ 16:41:48 | http://saniiee.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan

Grattis älskling =D <3

2009-06-18 @ 17:12:26
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Linnéa

Fyller du också år den 18 juni? Det gör jag med, jag fyllde 13 år (=

kramkram grattis i efterskott!

2009-06-23 @ 22:51:43 | http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback