6 juni, Sveriges Nationaldag.

Hallu! ♥
Orkade inte blogga så mycket efter igår. :P Var ju över till en gammal klasskompis/lagkompis för att fira henne att hon tagit examen, alltså gått ut folkhögskolan. :):) Sköönt för henne. ;P Var väl hemma till 22-tiden tror jag, gick dit till halv8 så var där en stund. :) Det bjöds på mat, dricka och trevligt sällskap. :) Så den kvällen var lyckad. :) Hoppade i säng strax efter 23, var grymt trött. :):)

Annars så blev
jag väck imorse, strax efter 10-tiden utav mamma som undrade ifall jag skulle med och shoppa och sen handla mat på vägen hem. Och självklart hängde jag på dem. :) Brorsan skulle köpa chinos till avslutningen, men hittade inga. :( Och jag hittade ett par skor jag blev kär i, tyvärr så var de som fanns förstora. :( Får se om de finns i KISTA, ska dit med mormor på måndag..
Nää, tagga inför SVERIGE-DANMARK nu :D:D
Ha det bäst, kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback