Bara för att...

...jag känner mig otroligt snäll ikväll får ni njuta utav två (!) bilder utav mig. :) Men klaga inte för då blir jag lessen :(, är fortfarande lite svullen efter operationen jag gjorde för snart 6 veckor sen. :) Och när jag är helt återställd lovar jag att för och efterbilder kommer. :P

Kom upp ifrån mormor (hon bor 50 meter ifrån oss, på samma tomt) för ca 1½ timme sen. Plattade syrrans hår direkt så nu är hon nöjd över det några veckor till nästa tjat kommer. ;)

Middagen hos mormor var supergod! :D Tortellini och bacon i paprika&chili-cremé freich (stavning?) med rödlök i. Efter det blev det tv tittande och massa skratt, syrran är för skön ibland alltså!! :D:D



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jenny

Det ser ju jättebra ut :)

2009-06-12 @ 13:35:19 | http://jennystefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback