Dags för sängen. :)

Nu mina vänner, är det dags för mig att hoppa i säng. :) Önskar så inerligt att älsklingen kunde vara hos mig nu, saknar honom jättemycket. Och får inte träffa honom fören nästa helg hoppas jag. :) Jobbar imorn (1½ timme) men måste ändå vara utvilad, så jag kan göra det bästa på jobbet. :D

Har annnars haft en toppen dag och hoppas på en likadan imorn, förutom regnet men har tittat upp det. Och det ska inte regna imorn, yeah, men vi får se när jag vaknar hur det ser ut. :) Förhoppningsvis kommer en dagens outfit upp imorn också. ;)
Hoppas ni haft en bra dag också :)
Godnatt ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Channi

Hon hade ju sitt regntäcke på sig :D och så luktar Mimmi inte alls mycket av det där "blöt hund" lukten,antagligen för att jag badar henne med var tredje vecka ungefär. ^^



Fint ditt hår blev iaf!

2009-06-05 @ 05:10:29 | http://channi.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback