Fredag, 5 juni.

Godmorgon! ♥
Besöksrekord igår också, hela 59 besökare hade jag då. Det är ju underbart att fler kommer in och läser. :) Hoppas de flesta utav er stannar också. :) Alltid kul med nya läsare. :D

Annars så regnar
det idag, igen!! Jag vill ha sool och det nu!!! Haha, nej men jag hatar regn och rusk. :(:( + att jag ska jobba idag, 9.30-11.00 inte så länge men tjänar en liten slant på det iaf. :) Dock inte allt för lockande när det regnar som det gör nu... Vi får se om det klarnar upp tills jag ska börja, vill säga om ca.40 min.

Eftermiddagen/Kvällen ser rätt lugn ut, ska till en gammal klasskompis/lagkompis som gått ut högskolan och fika lite med mamma och syster. :) Sen så blev det väl tv, eller datorn resten utav kvällen. :)
Hoppas ni får en bra dag.
Kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback