Home Sweet Home

Heej! ♥
Då är man tillbaka framför datorn igen. :) Eller har varit hemma sen 17-tiden. :)
Tog som sagt bussen in till stan vid 11-tiden med mammi <3 Bion började 12.50. En grymt bra film alltså! Garanterat att se flera gånger. :) Älskar Sandra Bullock, hon verkar så härlig och en grymt duktig skådespelerska. :D Bra story, kommentarer osv. :D En mer "nogrann" recension kommer strax + dagens outfit. :)

Efter bion gick jag och mamma runt lite grann på stan, letar fortfarande efter mina skor! Hittar dem ingenstans alltså! SJUKT sägert jag bara, då jag sett 2 andra tjejer på stan idag som haft likadana. Jag ska fota dem imorn, så får ni se dem. :) Och hojta till isåfall om ni har dem eller vet vart de finns. Jag är nästan desperat!! :D:D

Resten utav denna torsdagskväll blir lika lugn som resten. :) Kanske sätter mig vid tvn en stund om det visas något bra program vill säga, annars blir det nog datorn som vinner ikväll också. ;)
Hur har er dag varit? :)
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback