Lång dag.

Det har varit en lång dag för mig även om jag gick upp vid kl.12 så har det inte med saken att göra. ;) Jag var helt utvilad när jag vaknade och så satte jag igång att storstäda huset som sagt, och efter det var jag helt slut igen. Och resten utav kvällen har jag bara tagit det lugnt, tittat på tv och ätit lite glass. Så nu när klockan närmar sig 23 är det dags för mig att knoppa.

Ska upp tidigt imorn, för att följa med mamma till frisören. Hon har tid kl.9.15 så det blir tidigare än idag iaf. ;) + att jag ska klippa mig också men endast topparna eftersom jag älskar längden på mitt hår men det är grymt slitet så därför behövs en liten rensning innan sommarn nu. :) Dock vet jag inte om jag ska ta och klippa lite mer än topperna, men det märker vi imorn när jag sitter där i stolen. :)
Hoppas ni haft en bra dag.
Godnatt & kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Channi

Mimmi fullkomligt älskar agility, men eftersom hon är så ung ännu så kommer det nog ta tid innan allt går "perfekt" :) men det är bara att träna.



Jag förstår dig, jag tycker inte heller om att klippa håret även om man bör toppa det imellanåt ;)

2009-06-04 @ 05:07:40 | http://channi.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback