Liite nytt.

Som jag lovade, är det lite nytt i bloggen. Inte allt för mycket, pallade inte göra om helt då jag gillar grunden på designen. :)
Det som är "nytt" är iaf:
Bakgrunden, som blev lite ljusare lila.
Bilder i headern, tagna utav mig.
Och "rutan" runt senaste inlägg, kategorier osv. :)

Vad tycker ni, fint va? :D
Nu blir det lite wow-spelande tror jag, har så grymt tråkigt och inga roliga är online.
Ha det bäst. :)
Kramar ♥

Försökte mobilblogga idag när jag satt på bussen till tandläkaren, men det vill sig inte riktigt. :( Jag har alla inställningar rätt osv, men ändå så funkar det inte. :(

Bilden är iaf ifrån det jag skullu skicka, målade naglarna inmorse med ett utav de nya jag köpte i måndags. :)  Grymt fin färg blev det. + iPoden är min trogna vän på bussen. :D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback