Lotta på Liseberg, vad tycker du?

Jahapp, fastnade vid några andra saker efter att "Lotta på Liseberg" hade slutat så därför det sena inlägg om programmet. För den som undrar alltså, annars kan ni skippa denna text och läsa längre ner. ;)

Ja, "Lotta på Liseberg" alltså. Aftonbladet påstår att det ska konkurera med "Allsång på Skansen". Men ärligt talat tror jag nog inte att det kommer gå hela vägen för Lotta. Vist, vissa delar i programmet var bra och andra mindre bra om man säger så. Artisterna idagens program var helt okej. Läste också att hon kommer ha rätt många bra artister med under sommaren. Men att de lägger in reklampauser och bingolotto i det hela gjorde det värkligen inte bra! Förstörde hela programmet om jag ska vara ärlig.

Så enligt mig så kommer "Allsång på Skansen" att vinna! :D Tradition, jovist. Men hela upplägget är bättre tycker jag, inga reklampauser eller bingolotto mellan. ;)


bild från google.se



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* towe

desamma. fin blogg !:)

2009-06-22 @ 22:43:51 | http://towej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback