Michael Jackson död...

Kikade in på aftonbladets hemsida nu en snabbis innan jag tänkte krypa ner i sängen, och fick läsa den första texten "Michael Jackson död"... Han blev 50 år gammal och lämnade 3 barn efter sig. :(

Han drabbades tydligen utav en hjärtattack vid lunchtid idag. När ambulansen sedan kom tills hans hus höll hjärtlungräddning redan gjordes men att Michael Jackson inte andades. Han har också tydligen varit sjuk en längre tid.
Mer finns att läsa här

Annars så tänkte jag ta och hoppa i säng nu faktiskt. :) Har varit en underbar dag och är grymt trött nu kan jag lova. :D Imorn är det fredag, pappa och lillebror kommer hem då också. Tyvärr så ligger älsklingen i vakten denna helg så honom får jag inte träffa.. :( Men hela nästa vecka är han ledig!! :D:D Så då ska jag vara med honom HELA tiden är det tänkt! :D
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag. :)
Godnatt & Sovgott! ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

Rest in peace<3

2009-06-26 @ 01:19:46
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* emelie

heeeeemskt :'((

2009-06-26 @ 12:04:21 | http://emeets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback