Onsdag, 24 juni.

Goddag ♥
Åhh, jag bara älskar det svernska vädret just nu! :D Sol, sol och sol! Så som vi har väntat på den i år alltså! Bara varit till och från den har lyst med sin närvaro! Och jag hoppas verkligen att den stannar hela sommaren ut nu och den som vågar påstå något annat ska få. ;)

Annars så gick jag upp vid halv12 tiden, käkade frukost på altanen och satte på mig bikini direkt efter det. Och har näst intill legat där hela dagen hitills. :) Har även målat naglarna med den nya färgen jag köpte i måndags, bilder kommer senare. :) Tror att jag och mamma åker till moster om ett tag, vet inte om vi bestämt så än. Men självklart följer kameran med. ;)

Och kvällen blir lugn, kanske spelare lite data eller fixar till några bilder och lägger upp här på bloggen. Vi får se! :) Ni läsare får också gärna tycka till om vad ni vill läsa om här. Så att det inte blir enformigt med massa bilder bara. :D haha :D
Ha det bäst
Kramar ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anna Maria Linderoth

vacker blogg :)

2009-06-24 @ 14:07:24 | http://byannamaria.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* FEBB

cool blogg du har! man trivs med deisgnen :)

2009-06-24 @ 19:03:10 | http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback