Onsdag, 3 juni.

Goddagens!
Sov till 12 idag, hur skönt som helst. :) Ville aldrig gå upp kändes det som, men tyvärr var jag tvungen då jag lovat mamma att storstäda huset.

Så nu efter
en timme har jag dammat hela huset, eller bara mitt rum kvar. Sen så ska jag ta och dammsuga hela huset och efter det ska jag tvätta golven i huset. Så jag har fullt upp idag märker ni. :) Men bara för det så slipper ni inte uppdateringar.

Kvällen blir lugn, tror jag ska spela lite spel senare. :) Dags för det, var ett tag sen nu. :P
Nää, fortsätta städa var det. :) Vad gör ni idag? :)
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* anna

Det är så jobbigt att städa men superskönt när man är klar :)

2009-06-03 @ 14:28:58 | http://aannnnaaaa.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Mamma

Åh, vad fint det var när jag kom hem.

Tack, älskade vän. Kramizzar på dig!

2009-06-03 @ 16:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback