Sol och nagelmålande :)

Sitter just nu här med ett glas kallt coca-cola och fixar lite grann. :)
Som ni kanske märkt har jag bytt bilder i headern, till att alla bilder går i samma färgnyanser. :) Alltså röd/gul/orange, tycker att det blev jättefint, eller hur? :)

Har annars idag bara suttit på altanen och lapat sol! :D Helt underbart med vinden lite lätt också, annars har det en tendens att bli alldeles för varmt efter en stund. ;) Har också fått lite mer färg såg jag nyligen, ja älskling är snart ikapp dig. ;) Har också målat naglarna igen, med den nya färgen jag köpte i måndags. :)

Och nu ska hunden få mat och en promenad. :) Kvällen blir som sagt lugn idag, spela spela lite wow tänkte jag. ;P Var ett tag sen nu. :) Och självklart blir det bloggande skulle jag tro, juste, glöm inte och kommentare om vad just DU vill läsa här. :)
Ha det bäst. :)
Kramar ♥





Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Marie

Hej! Oj, vilka fina naglar! =) skulle jag också vilja ha...jobbar dock i mataffär så det är svårt att hålla händerna fina... Vilken fin blogg du har...=) Kram

2009-06-24 @ 19:52:52 | http://standmyground.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* SANAZ

Åhh älskar ljusrosa nagellack, har ett från isadora som e det finaste som finns!

2009-06-24 @ 21:22:05 | http://sanaz.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* camilla,

oj vilken snygg design du har!! :D

2009-06-24 @ 21:28:40 | http://millathebest.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

Småbilderna blev ju jätte bra :D

2009-06-24 @ 22:08:18
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* C A T T I S . G U S T A F S S O N

snygga naglar :D

2009-06-24 @ 22:42:36 | http://hejcattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback